ilmahpakzad

ilmahpakzad

Maintaining romantic relationships :

من هر هفته صدها ایمیل از خوانندگان دریافت می کنم که از آنها مشاوره زندگی می خواهند. درصد زیادی از این ایمیل ها شامل مشکلاتی در روابط عاشقانه است. (با ارزش است، این ایمیل ها نیز به طرز شگفت انگیزی تکراری هستند.)

چند سال پیش، متوجه شدم که به بسیاری از این ایمیل‌های ارتباطی با همین پاسخ پاسخ می‌دهم: «این ایمیلی را که به تازگی برای من فرستاده‌اید، بگیرید، آن را پرینت بگیرید و به همسرتان نشان دهید. سپس برگرد و دوباره بپرس.»

(در واقع، این پاسخ آنقدر رایج شد که من آن را در فرم تماس خود در سایت قرار دادم، زیرا از کپی و پیست کردن آن

بسیار خسته شده بودم.)آموزش کالیمبا

اگر چیزی در رابطه شما را آزار می دهد، باید آن را با صدای بلند بگویید. انجام این کار باعث ایجاد اعتماد می شود و اعتماد باعث ایجاد صمیمیت می شود. ممکن است به دردتان بخورد، اما هنوز باید این کار را انجام دهید، زیرا هیچ کس دیگری نمی تواند رابطه شما را برای شما درست کند. همانطور که ایجاد درد در عضلات به آنها اجازه می دهد دوباره قوی تر شوند، وارد کردن مقداری درد به رابطه شما از طریق آسیب پذیری باعث قوی تر شدن رابطه می شود.

در کنار احترام، اعتماد متداول ترین ویژگی ذکر شده بود که برای یک رابطه سالم حیاتی است. اکثر مردم آن را در زمینه حسادت و وفاداری ذکر کردند - به شریک زندگی خود اعتماد کنید تا خودش از بین برود، اگر دیدید او با شخص دیگری صحبت می کند ناامن یا عصبانی نشوید و غیره.سایت سازمان اصفهان

اما اعتماد بسیار عمیق تر از این است که کسی خیانت می کند یا نه. زیرا وقتی واقعاً در مورد مسافت طولانی صحبت می کنید، باید وارد یک چیز جدی مرگ یا زندگی شوید. اگر فردا بفهمید سرطان دارید، آیا به همسرتان اعتماد می کنید که به شما کمک کند و از شما مراقبت کند؟ آیا به همسرتان اعتماد دارید که به تنهایی یک هفته یا بیشتر از فرزندتان مراقبت کند؟ آیا به آنها اعتماد دارید که پول شما را مدیریت کنند یا تحت فشار تصمیمات درستی بگیرند؟آیا به آنها اعتماد دارید که وقتی شما را خراب می کنید، شما را سرزنش نکنند؟



24/07/2022
0 Poster un commentaire

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour